کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش تغییر موتور جستجو در استارت منوی ویندوز 10

اگر بینگ را دوست ندارید، احتمالاً کلاً روش سرچ در اینترنت استارت منوی ویندوز 10 را دوست ندارید. شاید اصلاً تا کنون گزینه مربوطه را غیرفعال کرده باشید. قصد سرزنش کردن شما را نداریم اما بد نیست بدانید که راهکار دومی هم هست که اجازه می دهد با یک موتور جستجوی دیگر وبگردی کنید. البته برای انجام این کار به یک نرم افزار نیاز است. در میان گزینه های موجود، Search Deflector بهترین مورد منبع باز می باشد. با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی تغییر موتور جستجو در استارت منوی ویندوز 10 را آموزش دهیم.

موتور جستجو Search Deflector ویندوز ویندوز 10 مرورگر

چنان چه با نسخه رایگان نرم افزار نامبرده به مشکل خوردید، ورژن پولی آن وجود دارد که با هزینه 2 دلاری می توان آن را از مایکروسافت استور دانلود کرد. البته فرقی نمی کند از کدام نسخه استفاده می کنید زیرا چه از نظر ظاهری و چه از نظر کارایی، هر دو یکسان هستند.

پس از نصب Search Deflector، مراحل زیر را طی کنید تا موتور جستجوی استارت منوی ویندوز 10 و مرورگری که نتایج در آن نمایش داده می شوند را تغییر دهید.

از قسمت Preferred Browser، مرورگری که می خواهید لینک ها و نتایج جستجو در آن پخش گردند را انتخاب کنید. در میان گزینه ها، کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر از جمله موارد مهم هستند. آپشن System Default مرورگر پیش فرض رایانه را برمی گزیند بنابراین آسان ترین راه برای تغییر برنامه اجرا کننده لینک ها می باشد. شما همچنین می توانید با انتخاب گزینه Custom و کلیک کردن روی . . . از کنار Browser Executable فایل .EXE یک مرورگر را به صورت دستی پیدا کنید.

در ادامه از منوی باز شونده به سمت پایین و انتخاب آپشن Preferred Search Engine موتور جستجوی مدنظر را برگزینید. Search Deflector به صورت پیش فرض از گوگل استفاده می کند اما 18 گزینه دیگر وجود دارد. اگر موتور جستجوی دلخواهتان را نیافتید، از طریق Custom آدرس URL آن را در قسمت Custom Search Engine URL تایپ کنید.

زمانی که تغییرات مدنظر اعمال شدند، دکمه Apply را بزنید و اپلیکیشن را ببندید. حالا در استارت منو یا تسک بار چیزی تایپ کنید و سپس Open in Browser را بزنید. در ادامه Set Default را برگزینید. در پایان، Deflector.exe را انتخاب نمایید. نتایج جستجو در مرورگر و موتور جستجوی دلخواه نمایش داده می شوند.

 

 
منبع: lifehacker.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47793 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/13 تعداد مشاهده: 2630
سافت گذر